Zdá sa, že thajská večera, taliansky obed a mexické finále tequily

zimné prsty sa natiahnu neurčito okolo krku mesta. Necíti sa, že Sydney bude niekedy už niekedy teplý!

Preto som sa rozhodol použiť túto fotografiu ako náš názov, aby som vám pripomenul, čo má Sydney Blue Bies. Nemusí to mať pocit, že je to moment – najmä s jarom oficiálne pred pár dňami.

Napriek tomu je úžasné byť späť v Sydney – ak nie pre počasie, pre jedlo! Táto týždenná edícia sa vydáva na výlet po celom svete na tanieri, ktorá ukazuje, aké ľahké je nájsť vynikajúce vzorky rôznych kuchýň tu v prístavnom meste.

Dúfame, že sa vám v tomto týždennom vydaní potešíte – a to vás núti príliš hladovať!

Na zdravie – Jim a Christina XX

Dnes večer sme na večeri s našimi kamarátmi Danny a Vicki. Sú to muži, ktorí sa nedávno oženili v Škótsku – a my sme tam boli tiež!

Podarilo sa nám ich prinútiť do Balmaina sľubmi najlepších thajských jedál v meste: Chon Thai.

Absolútne sa mi páči tieto predjedlá betálnych listov naplnených strúhaným údeným pstruhom, zázvorom a praženým kokosom.

Nemôžeme si tiež pomôcť a kúpiť si tieto bravčové brucho Boa. Prepáčte, fotografia je trochu zrnitá (zlé osvetlenie), ale museli sme ju zdieľať. Bravčové mäso je dokonale uvarené a potiahnuté hustou, chutnou piatimi korením omáčkou. Dusený bao je lepkavý a nadýchaný. Tak dobré.

Kúpime si tiež nejaké prepelice vajíčko zabalené do mletej kreviet a vaječné rezance, potom hlboko vyprážané. Takéto inteligentné jedlo, ktoré sa toľko deje. A tamarindová omáčka na vrchu dokonale prerezáva.

Tiež sa tešíme z jedál, ako je jahňacie stopky Massaman Curry a vankúšik See-E, ale boli sme príliš zaneprázdnení jedlom na to, aby sme urobili zábery.

Chon bol pred niekoľkými mesiacmi nútený zatvoriť kvôli kuchynskému požiaru. Je to také dobré, že toto miesto bolo schopné znovu otvoriť. Je to taká úžasná reštaurácia. Jedlo je vynikajúce, služba je vynikajúca a ceny sú dokonca dosť rozumné. Je to magické kombo.

Dnes ráno sme s Christinou a ja v meste doháňame nášho kamaráta Tasha. Priniesla nás na Pablo a Rusty’s na ulici Castlereagh Street. Káva je úžasná – rovnako ako Tashova horúca čokoláda … nie že by niečo zdieľa!

Jedlo tu tiež vyzerá vynikajúce, ale sľúbil som si, že sa nebudem nadmerne nezmeniť. Najmä preto, že mám schôdzku obeda.

Dnes popoludní som v Paddingtone a teším sa z spoločnosti Krásneho besty koláča. Pozvala ma do talianskej reštaurácie Barbetta na Elizabeth St, aby som sa stretla s ľuďmi z Lightfoot Travel. Lightfoot je agentúra, ktorá sa zameriava na luxusné cestovné služby na mieru a zaoberá sa niekoľkými fantastickými miestami na celom svete-stojí za to sa pozrieť. Destinácie hodné slintania.

A keď už hovoríme o slznom hodnom, tieto gule Arancini Barbetta slúžili na začatie obedového konania, je úžasné. Ďalšie predjedlá Vitello Tonnato a – Moje preferované – Melanzane Parmigiana ma prinesú najlepšie späť na početné jedlá v Taliansku.

Betsy ma predáva na hamburger Barbetta Polpetta – chutný, šťavnatý hamburger vyrobený z zmesi Barbettovej mäsovej gule, baklažánu a provalónneho syra. V Aioli je náznak chilli a čipy sú také viac.

Bolo však také ťažké rozhodnúť sa, čo jesť, s možnosťami ako Barbetta Lasagne a Gnocchi Tartufati al Funghi. Iní, ktorí si tieto jedlá kúpili, mi prakticky dávajú závisť na jedlo – ale hamburger je celkom úžasný.

A celé jedlo spolu v ideálnom talianskom štýle sú obľúbené: Cannoli-plné choc-chip ricotty alebo pistácie-a ďalšie chutné malé štvorce drobné štvorce. Ale je to podnos sfogliatelle, ktorý ma upúta.

Zamiloval som sa do týchto jemných pečiva v tvare škrupiny, keď sme boli v Neapole a ešte som sa nad nimi nedostal. Tieto miniatúrne verzie sú ideálne a berú ma najlepšie späť do Napoli a pobrežia Amalfi.

Tu je niekoľko ďalších chutných jedál z Campania, ktoré by ste sa mali pozrieť aj mimochodom.

Barbetta som vážne ohromený. Je to určite na našom zozname hitov – a bude ideálne pre našu ďalšiu veľkú rodinnú večeru. Ak hľadáte reštauráciu, ktorá vás vezme späť k špeciálnemu jedlu, ktoré ste mali v Taliansku, bude to miesto, kde to urobíte.

Aby ukázala svoju oddanosť Gelato, Christina sa rozhodla zasiahnuť neskoro v noci želatissimo v kruhovom nábreží. Napriek chladnému večeru si oblieka odvážnu tvár (čo vojak) a odišla na dvojitú kopu, zatiaľ čo čaká na jej trajekt.

Je to zriedkavé Christina odmieta príležitosť na zmrzlinu. Urobila mi to raz, keď som jej poskytol nákup jedného v horúcom dni. Potom mi povedala, že to bolo „príliš horúce na mlieko“. Dnešný dezert ukazuje, že nikdy nie je príliš chladný.

Dnes večer sme s Christinou v Grain Bar, Amazing Little Bar z Four Seasons Sydney. Spoločnosť Grain nedávno odviezla cenu za najlepší whisky bar v meste, čo je celkom neuveriteľné, ale dnes večer sme tu, aby sme oslávili iného ducha.

Je to posledná noc dvoch mesiacov Grainovej tequily fiesta a sú pulliNg všetky zastávky.

Rovnako ako ich zbierka whisky, aj rad Grain’s Tequila a Mezcal je absolútnou radosťou. Tequila je dosť nepochopená a nepravdivý duch, a keď je dobre vydaná, môže to byť základom vynikajúcich nápojov.

Mezcal je však úplne iný nápoj a oveľa viac ako whisky vo svojom profile. Hovorili sme o tomto tajomnom mexickom duchu v minulosti, keď sme sa rozprávali s jedným z popredných austrálskych dovozcov. Tu je to, o čom Mezcal je a ako sa líši od Tequily.

Aby sme začali večierok, sme liečení tequilou Habanero Seltzerom Grain. Je to vynikajúci, ľahký nápoj, šumivý a zábavný. Pečené habanero chilli dodáva kokteilu ďalšiu chuť a čerpadlo tepla. Mohol som ich piť celý deň – najmä počas leta.

Jedlo – ako vždy v obilí – je skvelé. Tieto malé enchilady sú úžasné. K dispozícii sú tiež čerstvé ustrice, rybie tacos, misky salsy a samozrejme chutný kop z guacamole, z ktorej sa musím odtiahnuť.

Vrcholom noci-okrem 4-dielnej kapely Mariachi, ktorá prichádza hrať za bar-je toto. Je to mezcal Negroni.

Ak sa vám páči vaša dymová whisky a váš pikantné Negroni, je to asi také dobré, ako sa môže dostať, ak sa chcete oženiť s týmito dvoma prvkami. Mezcal s prirodzenou dymovou hĺbkou dokonale javí s citrusovou chuťou môjho preferovaného koktailu. Campari dáva tú sladkosť, ktorá spája všetko. Taký inteligentný nápoj.

Tieto koktaily budú stále k dispozícii v Grain, ale zatiaľ je tequila fiesta u konca.

Sledujte tento priestor pre ďalšiu extravaganzu Grain. Na tomto mieste sa vždy deje niečo úžasné.

Písali sme oveľa viac o paneli Grain, ktorú si môžete prečítať tu. Vyhodnotili sme tiež štyri sezóny Sydney, ak chcete vidieť, aké to je vo vnútri.

A to je náš týždeň v (pomerne veľkej) skratke. Dúfame, že ste sa tešili z tohto týždenného vydania a že – ak ste na južnej pologuli – zostávate v teple.

Ak ste v severnom Hemo, tiež dúfam, že sa samozrejme ostávate v teple a že vaše leto pokračuje najmenej ďalší mesiac, pretože sa vám veľmi skoro dostaneme.

Necháme vás s týmto roztomilým záberom Christinej kávy a jej celkom úžasnými ponožkami!