Recenzia kníh – Epické cestné výlety Ameriky Lonely Planet: Preskúmajte veľa vzrušujúcich dobrodružstiev

, keď sme s partnerom dostali novú knihu Lonely Planet „Epic Road Trips of Americas“ Inokedy sme strávili hodinu ideálne preč, práve sme ju prehodili, čítali to kúsky, skontrolovali obrázky a rozprávali sa o množstve cestných výletov, ktoré zneli zábavne a zaujímavým. Našli sme tak veľa výletov, o ktorých sme snívali! Mám pocit, že by to bolo veľmi neohrozené a prišlo na cestujúceho, aby sa priblížil k riadeniu všetkých týchto cestných výletov, ale tento sen je súčasťou zábavy.

Navigácia v obsahu

Kniha nielenže pokrýva cestné výlety Spojených štátov, ale pokrýva aj Kanadu a Južnú Ameriku (teda „Ameriku“ v názve). Severná Amerika je najväčšou časťou knihy, ktorá pokrýva 35 kapitol. Namiesto organizácie podľa regiónu, ktorý by mohol byť intuitívny, je časť obsahu organizovaná abecedne. Najprv som si myslel, že to bol jeden z mála problémov, ktoré sa v tejto knihe týkajú mysle. Ale potom som si uvedomil, že nemať obsah organizovaného regiónom prinútil čitateľa urobiť trochu viac hľadať, prezerať a objavovať, čo je v konečnom dôsledku v knihe o cestných výletoch dobrá vec! Len aby som vám uviedol náznak toho, čo tým myslím, prvý záznam sa týka jazdy z Vail do Aspen, Colorado. Táto konkrétna jednotka nie je organizovaná pre Aspen, C pre Colorado, V pre Vail alebo W pre západný región. Je zorganizovaný titulom kapitoly „cez Veľkú priepasť: Vail to Aspen (CO)“. Menšie obavy.

Tu je príklad rozloženia:

SMERY
Štart // Junction Death Valley
Finish // Big Pine
Vzdialenosť // 160 až 280 míľ (357 až 451 km), v závislosti od trasy.
Najlepší čas na jazdu // zimné časy a jar sú ideálne na objavovanie údolia Death Valley: Ak je to možné. Kde zostať // Gateway mestá Furnace Creek alebo Stovepipe Wells majú celý rad ubytovania.
Horúce nápady // Hlavné cesty v údolí Death Valley sú vydláždené, ale na preskúmanie backcountry oblastí budete potrebovať 4WD s vysokým odbavením. Zabalte si ďalší plyn, skontrolujte si náhradnú pneumatiku a prepravte zásoby len pre prípad. Služba národného parku radí, aby ste v lete pili najmenej 1 galón (4 litre) vody na osobu za deň.

Výskumy výletov

To, čo bolo oveľa uspokojivejšie, bolo skontrolovať niektoré z cestovných výletov, ktoré sme podnikli, napríklad západné pobrežie Maui, ktoré sa poukazuje ako podobné divočine, ktorá kontroluje cestu jazdy cez Čile. Milovali sme veľa výletov, ktoré sme absolvovali na diaľnici 101 medzi San Franciscom a Seattle, poukázali na výlet „krajina gigantov: tichomorský severozápad“. Zaujímalo by nás, prečo sme nikdy nevydali výlet na cestu 66 („Len pre kopy: Route 66“) a potom sa rozhodli, že sa jedného dňa chystáme podniknúť.

Cítil som sa, akoby boli príspevky veľmi dobre napísané, aj keď im chýbali trochu detailov. Napríklad vyššie uvedený Pacific Northwest Drive sa zmienil konkrétne Seattle a mesto Forks a Ilwaco vo Washingtone. Preskočí každé pobrežné mesto Oregon, kým sa nachádza Port Orford, ktorý je na južnom Oregone, a potom odíde do Kalifornie. Ale ak by pridali podrobnosti o každom krásnom mieste na zastavenie, kniha by bola príliš ťažká na to, aby sa vyzdvihla.

Tu je výhľad blízko sklamania Cape, ktorý je len pár kilometrov od mesta Ilwaco poukázal na Pacific Northwest Drive. Na tejto trase uvidíte neobmedzené výhľady na čeľusť.

Každá kapitola sa otvára s veľkým obrazom úvodom o jednotke a malej mape regiónu. K dispozícii je celá stránka, potom niekoľko detailových fotografií na nastavenie scény. Fotografie majú titulky, takže vám nezostane premýšľanie, čo sa zobrazuje, čo je pekné. Má základné smery jazdy. Pre Seattle to San Francisco hovorí, že začatie: Seattle and Finish: San Francisco, ale obsahuje aj podrobnosti, ako je zimná jazda, je trochu zúfalá (je to vďaka dažďu a hmle), ale máte výhodu, že zimná doba je veľryba veľryby -Zvracia sezóna a tiež sa uvádza, že leto je rušnejšie s turistami (čo je tiež úplne pravda). Navrhuje reštauráciu, ktorá sa má stravovať v Astorii, Oregon, Bowpicker, trawler, ktorý sa otočil na ryby a hranolky, ktoré sa nachádza v blízkosti námorného múzea rieky Columbia River a určite sa oplatí zastaviť.

K dispozícii je tiež „horúci tip“ na zastavenie v San Frans’s To Tops for „Neon-and-Jukebox zážitok“. Potom je stránka „viac podobných“ výletov pomocou kratších zápisov na troch cestách, ktoré sú nejakým spôsobom podobné, ako napríklad britské údolie Okanagan v Britskej Kolumbii, veterné pobrežie Oahu a Cape Ann v Massachusetts.

Objednajte si svoju vlastnú kópiu

Výlety oslovujú rôznych cestujúcich, od romantických párov poháňajú rodinné cesty, ktoré si všetci pamätajú. Zápisy sú napísané z kompetencie niekoho, kto skutočne prevzal jazdu, a pomáha vám poznať Challenull